קריית מוצקין סוערת: בשיא הפעילות, פקחים נשלחו לסגור מקווה טהרה

    ארי וידר 1 Comment on קריית מוצקין סוערת: בשיא הפעילות, פקחים נשלחו לסגור מקווה טהרה
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית קרית מוצקין דורשת לסגור על מנעול ובריח מקווה טהרה בעיר. אמש, בשעות שבהן המקווה היה פעיל, הגיעו פקחים מטעם העירייה ודרשו לסגור על אתר את המקווה, למרות הפעילות, אולם עובדי המקום סירבו, כך טוענים תושבי העיר.

    מעדויות שהגיעו לאתר 'קול חי' עולה כיהעובדים הגיעו בשיא הפעילות של המקווה ודרשו לסגור אותו. העובדים במקום הבהירו כי הם נשמעים אך ורק לרב העיר הרב מאיר דוד דרוקמן ועל כן סירבו לסגור את מקווה הטהרה.

    הערב צפויה להתקיים הפנה בעיר בעקבות כוונת העירייה לסגור את מקווה הטהרה. רבה של קרית מוצקין הרב דוד מאיר דרוקמן הבהיר שלא ייתן לקעקע את חומות הקדושה בעיר. יצוין כי בין רב העיר לבין ראש העירייה חיים צורי קיים סכסוך מתמשך, וגורם בעיר טוען כי קיים קשר ישיר בין הדברים.

    ראש העיר חיים צורי אומר בתגובה לאתר 'קול חי': "לצערי אין כיום מועצה דתית שמתפקדת בעיר. למקווה המדובר אין רישיון עסק ואין לו את אישורי הבטיחות הנדרשים. כבר כמעט חודשיים שאנו נענים ונותנים הארכה, אבל אתמול החלטנו אחרי הרבה הארכות לסגור. לפנים משורת הדין ולאור פניית הרב אוחנה נתנו עוד הארכה של 10 ימים לתקן את הליקויים. מישהו צריך לקחת אחריות ואם האחראים היו פועלים כנדרש לא היינו מגיעים לסאגה הזאת".

    ראש עיריית קרית מוצקין מוסיף ואומר "ההפגנות לא ישנו דבר. מבחינתי הרב דרוקמן אינו רב העיר והוא מייצג את עצמו בלבד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לרב דרוקמן על עמידתו האיתנה אולי לא הרבה מכירים את הרב אבל הרב הוא גאון גדול ועמקן חסיד ועובד ה' מחשובי רבני חב"ד וחמיו של רבה של כפר חב"ד הנוכחי הרב מאיר אשכנזי שי'